Fri09212018

Last update02:07:36 PM GMT

Font Size

Profile

Cpanel

«κόβει» το νερό στους κακοπληρωτές

  • PDF

1, 8 εκ ευρώ τα χρέη από την Δημοτική Επιχείρηση ύδρευσης αποχέτευσης Πρέβεζας

neroΚοντά στο 1.800.000 φτάνουν οι οφειλές για το νερό δημοτών στο Δήμο Πρέβεζας και μπορεί κάποιος εύκολα να πει ότι φταίει η οικονομική κρίση και σίγουρα μέχρι ενός σημείου θα είχε δίκιο.

Δυστυχώς όμως δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα σύμφωνα με την απάντηση του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΠ κ. Βασίλη Κουτρούμπα σε δημοσιεύματα για τις διακοπές νερού . Τα στοιχεία δείχνουν ότι το πρόβλημα είναι διαχρονικό και ορισμένοι συστηματικά, όπως έχει αποδειχθεί δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς του νερού» ενώ από την ΔΕΥΑΠ έχουν εξαντληθεί όλα τα περιθώρια όπως οι επαναλαμβανόμενες γραπτές και προφορικές ειδοποιήσεις, στους οφειλέτες καθώς και η διευκόλυνση εξόφλησης μέσω διακανονισμών Να σημειώσουμε ότι μεγάλο μέρος των οφειλών είναι η κατανάλωση νερού πολλών- πολλών ετών και ευθύνη έχουν και οι δημότες και δεν μιλάμε για αυτούς που αδυνατούν να πληρώσουν αλλά για όσους όπως φαίνεται από «επιλογή» δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς. Το φαινόμενο όμως δεν είναι μόνο λόγω κρίσης, αλλά και γενικότερο, αφού οι οφειλές σε πολλές περιπτώσεις ξεκινούν χρόνια πριν, δηλαδή προ κρίσης

Ο κ. Κουτρούμπας αναφέρει ότι δυστυχώς η εξόφληση του λογαριασμού ύδρευσης και αποχέτευσης δεν αποτελούσε και δεν αποτελεί, για τους περισσότερους, την 1η προτεραιότητα. Ο ίδιος σημειώνει δε ότι «επιπροσθέτως η οικονομική ευμάρεια παρελθόντων ετών, η οποία επέτρεπε μεγαλύτερη εισροή εισπράξεων για την επιχείρηση, αλλά και η έλλειψη πολιτικής βούλησης προηγούμενων δημοτικών αρχών, βασισμένη στην λογική της μη «διατάραξης» των καλών σχέσεων με γνωστούς , ψηφοφόρους κλπ αλλά και φόβου ανάληψης του πολιτικού κόστους , οδήγησε , σε συνδυασμό με την δύσκολη σημερινή κατάσταση, στην αύξηση των οφειλών στο δυσθεώρητο ύψος των 1.800.000 €» Αυτή τη στιγμή οι δημότες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές ανέρχονται σε περίπου 3000 ενώ υπάρχουν 14.000 περίπου υγρόμετρα και μόνο το 40% - 50% των καταναλωτών πληρώνει εμπρόθεσμα το λογαριασμό του. Ακόμη οι επαναλαμβανόμενες γραπτές και προφορικές ειδοποιήσεις, στους οφειλέτες καθώς και η διευκόλυνση εξόφλησης μέσω διακανονισμών, έχουν επιφέρει σχετικά μικρά αποτελέσματα.