Thu09202018

Last update06:21:24 AM GMT

Font Size

Profile

Cpanel

Κάτω από την κουκούλα

  • PDF

SPYROS«Υπάρχει άνθρωπος κάτω από την κουκούλα. Αν πυροβολήσει κάποιος μία κουκούλα θα πυροβολήσει άνθρωπο» δήλωσε ο υπουργός Δικαιοσύνης Νίκος Παρασκευόπουλος.

Δεν θα διαφωνήσω μαζί του.

Με την διαφορά ότι κάτω από την κουκούλα υπάρχουν ληστές, υπάρχουν βασανιστές, καταδότες, τζιχαντιστές.

Και πίσω από τις βιτρίνες καταστημάτων υπάρχουν περιουσίες ανθρώπων.

- Και λοιπόν, θα μου πείτε...

 

Το περιοδικό της Ζωής

ΤΟ περιοδικό της Βουλής έχει 47 φωτογραφίες της Ζωής!!!

Μια ακόμη δουλοπρεπή κίνηση των συνεργατών της Προέδρου ή απλά μια ακόμη επιθυμία της Προέδρου και την προσωπική της προβολή;

Αυτό, όπως και να το δει κανείς, δεν συνάδει με μια αριστερή στάση ζωής.

Η οποία χαρακτηρίζεται, πρέπει να χαρακτηρίζεται, από σεμνότητα και μετριοπάθεια σε ότι αφορά την ατομική προβολή.

Δεδομένου ότι στην αριστερή ιδεολογία το άτομο εντάσσεται στο σύνολο.

- Και λειτουργεί για το καλό του συνόλου και όχι για την προσωπική του ανάδειξη.

 

Είναι φαινόμενο

Η ΓΥΝΑΙΚΑ είναι φαινόμενο.

Για άλλους θετικό για άλλους αρνητικό.

Δεν είναι σε θέση να ενταχθεί σε κανένα πλαίσιο.

Ούτε ιδεολογικό, ούτε κομματικό.

Τραβάει το δικό της δρόμο προκαλώντας στην διάβα της εκνευρισμό.

Για τον λόγο αυτό και την επέλεξαν για πρόεδρο της βουλής.

Φανταστείτε να την είχαν κάνει υπουργό τι θα έκανε στις μέρες της!!!

- Για αυτό λοιπόν την έβαλαν στην βουλή έτσι ώστε τα προβλήματα που θα δημιουργεί να είναι για εσωτερική κατανάλωση.

 

Ως εδώ καλά

«Δεν θα πάμε σε μία λογική να σταματήσουν τα έργα για να επαναδιαπραγματευτούμε. Το Δημόσιο θα είναι συνεπές ως προς την τήρηση των συμβάσεων παραχώρησης των πέντε οδικών αξόνων και στην παραμικρή λεπτομέρεια».

Αυτά είπε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, στο πλαίσιο άτυπης ενημέρωσης με δημοσιογράφους περιγράφοντας την πολιτική που θα χαράξει η κυβέρνηση όσον αφορά στα μεγάλα έργα.

- Ως εδώ καλά.

 

Διαπραγματεύσεις

ΑΠΟ την άλλη όμως έσπευσε να διευκρινίσει ότι η νέα διοίκηση του υπουργείου δεν συμφωνεί με το μοντέλο στο οποίο έχουν στηριχθεί οι συμβάσεις παραχώρησης (σ.σ.: Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός, Ε-65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Μορέας), το οποίο χαρακτήρισε «πλήρως αποτυχημένο».

Στο πλαίσιο αυτό, προανήγγειλε, σε διάστημα ενός μήνα, την έναρξη διαπραγματεύσεων με τους παραχωρησιούχους

- Άντε βγάλε συμπέρασμα.

 

Δεν πληρώνω

Ο ΒΡΑΧΝΑΣ των ανεξόφλητων και των άδειων ταμείων, αποδεικνύεται το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτήν την περίοδο για τη ΔΕΗ και η νέα διοίκηση του Μ. Παναγιωτάκη, θέτει ως μία από τις πρώτες προτεραιότητες την αύξηση της εισπραξιμότητας των λογαριασμών.

Οι ανεξόφλητες οφειλές προς την εταιρεία φθάνουν το 1,8 δις και σύμφωνα με την εταιρεία ένα μεγάλο ποσό προέκυψε την εποχή του... κινήματος «Δεν πληρώνω».

Το οποίο βέβαια είχε στηρίξει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Οι εποχές άλλαξαν και τώρα ως «υπεύθυνη» κυβέρνηση ψάχνει τρόπους για να εισπράξει αυτό το ποσό.

- Οι επιλογές, όταν έχουν στοιχεία λαϊκισμού, πληρώνονται.

 

Πάει πίσω

Εγκρίθηκε τελικά από το Υπουργείο Υποδομών με υπογραφή του Υπουργού Γιώργου Σταθάκη, η τρίτη καταβολή της Πρόσθεσης Χρηματοδοτικής Συμβολής του Δημοσίου στο έργο παραχώρησης της Ιόνιας Οδού με το ποσό των 74.233.338 ευρώ.

Η έγκριση του ποσού επιτρέπει την εξέλιξη των έργων που προχωρούν με περιφερειακές δυσκολίες σε θέματα απαλλοτριώσεων αλλά και στην περίφημη έγκριση της αναθεωρημένης ΜΠΕ που θα επιτρέψει να ξεκινήσουν οι εργασίες διάνοιξης της σήραγγας Κλόκοβας.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές από το ΥΠΕΚΑ η αναθεωρημένη ΜΠΕ βρίσκεται έτοιμη προς υπογραφή στο Υπουργείο εδώ και καιρό.

- Αλλά δεν υπογράφεται.

 

Διαχωρισμός έργου

Ο διαχωρισμός κατασκευής της Ιόνιας οδού σε βόρειο από νότιο τμήμα είναι πια δεδομένος. Το ζητούμενο είναι πότε θα κλειδώσει το πρώτο τμήμα που θα δοθεί στην κυκλοφορία.

Την ίδια ώρα πληθαίνουν τα σενάρια για τμηματική λειτουργία του δρόμου να καθώς είναι πρακτικά και επιχειρησιακά δύσκολο να υπάρξει ταυτόχρονη απόδοση όλου του μήκους του δρόμου στην κυκλοφορία.

Μαθηματικά η ολοκλήρωση του έργου τοποθετείται πλέον το 2016, χωρίς να υπολογίζεται η σήραγγα Κλόκοβας που πάει για τουλάχιστον 1 χρόνο μετά και βλέπουμε.

- Μια ακόμη καθυστέρηση σε ένα μεγάλο έργο.

 

Στο κόκκινο η ΔΕΥΑΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ αδιέξοδο και για την ΔΕΥΑΙ.

Το δήλωσε καθαρά ο δήμαρχος Θωμάς Μπέγκας.

Για την αντιμετώπισή του έχουν υπογραφεί... μνημόνια συνεργασίας με σκοπό την λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

- Μακάρι να αποδώσουν γιατί διαφορετικά θα κληθούμε ξανά να πληρώσουμε τα σπασμένα.