Wed12132017

Last update09:28:51 AM GMT

Font Size

Profile

Cpanel

Ήρθε η σειρά της

  • PDF

SPYROSΟΛΑ αυτά τα χρόνια Μέρκελ, Σόιμπλε και η παρέα της επέβαλαν στην Ευρώπη ένα επαίσχυντο πρόγραμμα λιτότητας.

Μέχρι προχθές Κυριακή η Γερμανία δεν είχε αντιληφθεί τις επιπτώσεις του προγράμματος αυτού.

Έως ότου ήρθε η σειρά της.

Το ακροδεξιό κόμμα ήρθε τρίτο στις εκλογές.

s Και τώρα ανησυχούν αλλά είναι αργά.

Δεν το κατάλαβαν

ΤΟΣΟ χρόνια που ο Σόιμπλε και η Μέρκελ επέβαλαν στην Ευρώπη αλλά και ως ένα πολύ μικρό βαθμό (για τα μάτια του κόσμου) και στην Γερμανία πολιτικές λιτότητας δεν μπόρεσαν να δουν την 'άνοδο της ακροδεξιάς στην Ευρώπη.

Δεν αξιολόγησαν την άνοδο της Χρυσής Αυγής στην Ελλάδα, δεν αξιολόγησαν την άνοδο των φασιστικών ακροδεξιών κομμάτων σε Ιταλία και Ισπανία, δεν είδαν την άνοδο της ακροδεξιάς στην Γαλλία όπου η Λεπέν πέρασε στον δεύτερο γύρο.

s Μέχρις ότου έγιναν οι εκλογές στην χώρα τους για να δουν τα καταστρεπτικά αποτελέσματα της πολιτικής τους.


Τόχουν μέσα τους

ΑΠΟ την άλλη θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι γερμανοί, ο γερμανικός λαός τόχει μέσα του αυτό το κάτι τις...

Αυτό το κακό της ακροδεξιάς αντίληψης.

Και μην μου πει κανείς ότι έμαθαν από τον ναζισμό, κάνει λάθος.

Ποτέ οι γερμανοί δεν θεώρησαν τα άλλα κράτη της Ευρώπης ισότιμα με το δικό τους.

Κατά βάθος αυτή η φυλετική του υπεροψία υπήρχε.

s Ανεξάρτητα αν την έκρυβαν στην σκιά των θηριωδιών που έκαναν και της ενοχής που είχαν.


Μπορεί να πει κανείς

ΒΕΒΑΙΑ μπορεί να πει κανείς ότι δεν ήταν μόνο η πολιτική της λιτότητας που εφάρμοσε η Γερμανία και για τον λόγο αυτό βοήθησε στην άνοδο της άκρας δεξιάς.

Ότι ήταν και η πολιτική στο μεταναστευτικό.

Δεν διαφωνώ.

Σαφώς η Μέρκελ πλήρωσε την ανοιχτή πολιτική της δεχόμενη μετανάστες.

Αυτό το γεγονός είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.

s Λιτότητα και μεταναστευτικό τα λάθη της Μέρκελ κατά τους γερμανούς ψηφοφόρους.


Έχει παραγίνει

ΕΧΕΙ παραγίνει το κακό με τα διόδια.

Δεν μπορεί για 70 χιλιόμετρα της Εγνατίας, από την Τύρια μέχρι το Μαλακάσι να πληρώνεις τρία (πια) διόδια με την λειτουργία και αυτών του Δροσοχωρίου...

Συνολικής αξίας 7,20 ευρώ...

Εντάξει σύντροφοι το καταλαβαίνουμε.

Θέλετε να καταστήσετε τον αυτοκινητόδρομο ελκυστικό για να τον δώσετε στους ιδιώτες.

Αλλά όχι κι έτσι...

s Δεν μπορεί σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ να ρίχνετε ξανά το βάρος στην τσέπη των άγρια φορολογουμένων πολιτών για να πουλήσετε σε καλή τιμή ένα δημόσιο έργο...


Όπου μπορούν

ΟΠΟΥ μπορούν οι πολίτες αντιδρούν στην επιβολή διοδίων.

Προχθές έκανα ένα ρεπορτάζ στην παλιά εθνική Ιωαννίνων – Πρέβεζας.

Σταμάτησα σε Τέρροβο, Παναγιά και Κερασσώνα.

Ξέρετε τι μου είπαν οι καταστηματάρχες;

Τις πρώτες μέρες που δεν λειτουργούσαν τα διόδια δεν περνούσε ψυχή από τον παλιό δρόμο.

Όταν άρχισαν να λειτουργούν η κίνηση πήρε ξανά τα πάνω της.

Βέβαια. Όσο δεν υπήρχαν διόδια πήγαιναν Πρέβεζα μέσω Ιόνιας. Με το που λειτούργησαν πολλοί προτίμησαν την εναλλακτική λύση.

s Από την παλιά εθνική χωρίς διόδια και χωρίς μεγάλη κίνηση. Μια χαρά.


Και η Ιόνια...

ΣΤΑ 196 χιλιόμετρα της Ιόνια οδού τώρα λειτουργούν τέσσερα διόδια με συνολικό κόστος 12 ευρώ και 45 λεπτά.

Προφανώς δεν [περιλαμβάνουμε την διέλευση της Γέφυρας το κόστος της οποίας από μόνο του φθάνει τα 13,30 ευρώ.

Αναφερόμαστε στα διόδια κατά μήκος της Ιόνιας τα οποία είναι: Τέροβο 3,05, Μενίδι 2,95, Αγγελόκαστρο 3,50, Κλόκοβα 2,95.

Τι έγινε εδώ ρε συντρόφια;

s Από παντού μας παίρνουν λεφτά και κανείς δεν φωνάζει.


Η αλήθεια είναι...

ΤΟ έχω γράψει και το ξαναγράφω.

Οι διάφοροι κινηματίες του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχουν χρόνο πια να ασχοληθούν με αγώνες γιατί έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα της εξουσίας.

Όσο ήταν έξω από αυτό εμπόδιζαν την κατασκευή διαφόρων έργων και φυσικά δημιουργούσαν κινήματα του τύπου «Δεν πληρώνω».

Αυτοί πια έγινα νκατεστημένο.

Οι άλλοι; Γιατί κάθονται με σταυρωμένα χέρια;

s Συμπέρασμα. Όσο ήταν η αριστερά στην αντιπολίτευση οι εργαζόμενοι κέρδιζαν χάρη στους αγώνες τους.