Tue07162019

Last update10:31:51 AM GMT

Font Size

Profile

Cpanel

Συμβουλές για μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια μέσω του διαδικτύου

  • PDF

think-thankΕπιθυμείτε να προσελκύσετε ενδιαφερόμενους πελάτες προς την επιχείρησή σας μέσω του διαδικτύου; Θέλετε να εμφανίζονται τα προϊόντα σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης, όπως η Google; Σε αυτή την περίπτωση, οι καμπάνιες payforclickείναι ιδανικές για εσάς.Όπως ίσως γνωρίζετε, το internetmarketingαποτελεί μια επένδυση που μπορεί να αποφέρει πολλά έσοδα στην επιχείρησή σας. Από τη στιγμή, όμως, που κάθε κλικ σε μια διαφήμιση Googleτης επιχείρησής σας κοστίζει, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι θα κάνετε όλα τα απαραίτητα βήματα ώστε να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία των καταναλωτών και να τους ωθήσετε να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Παρόλο που το κοινό στο οποίο στοχεύετε είναι μοναδικό, υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες μέθοδοι που είναι σημαντικό να ακολουθήσετε, ανεξαρτήτως της βιομηχανίας στην οποία κινείστε. Παρακάτω θα βρείτε την ιδανική μέθοδο ώστε να επιλέξετε τα κατάλληλα AdWords για να διαφημίσετε το προϊόν σας με τον πιο ποιοτικό και κερδοφόρο τρόποκαι, στη συνέχεια, να μπορέσετε να δουλέψετε ανενόχλητος με τα SEO.

1.Επιλέξτε με προσοχή τις λέξεις και τις φράσεις κλειδιά

Το πρώτο σπουδαίο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να κατασταλάξετε σε λέξεις-κλειδιά, τις οποίες οι δυνητικοί πελάτες σας είναι πιθανό να αναζητήσουν στις μηχανές αναζήτησης. Ένας απλός τρόπος να εντοπίσετε αυτές τις συγκεκριμένες λέξεις είναι το Googlekeywordtool, ένα δωρεάν εργαλείο της Googleιδανικό για να ξεκινήσετε την έρευνά σας.Υπάρχουν 4 μέθοδοι αντιστοιχίσεων λέξεων-κλειδιών ανάμεσα στις οποίες μπορείτε να επιλέξετε για να επικεντρωθείτε:

  1. i.Ευρεία αντιστοίχιση (broadmatch): αυτή η μέθοδος αντιστοιχεί τις αναζητήσεις με κάθε λέξη, ανεξαρτήτως θέσης στην οποία εμφανίζεται η στοχευμένη λέξη κλειδί.
  2. ii.Τροποποιημένα ευρεία αντιστοίχιση (broadmatchmodified) : με αυτό τον τρόπο, η διαφήμιση googleθα εμφανίζει τη λέξη κλειδί με τη σειρά που θα ορίσετε εσείς.
  3. iii.Αντιστοίχιση φράσης (Keyphrasematch): Οι φράσεις-κλειδιά είναι μια σειρά λέξεων εντός εισαγωγικών. Με αυτό τον τρόπο, θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας μόνο όταν οι καταναλωτές χρησιμοποιούν ακριβώς τη φράση που έχετε ορίσει.
  4. iv.Ακριβής αντιστοίχιση (ExactMatch): Ομοίως με τη μέθοδο αντιστοίχισης φράσης, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται μόνο όταν ο χρήστης αναζητήσει ακριβώς τη λέξη κλειδί, όπως την έχετε ορίσει εσείς.

Αν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, η φαινομενικά κατάλληλη λύση για την διαφημιστική καμπάνια σας θα ήταν η ευρεία αντιστοίχιση. Παρ’ όλα αυτά, η ακριβής αντιστοίχιση θα σας φέρει πιο ποιοτικά αποτελέσματα και θα σας δώσει περισσότερες πιθανότητες να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Αυτό διότι, ενώ θα έχετε χαμηλότερη επισκεψιμότητα, θα επισκέπτονται τη σελίδα σας χρήστες που ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και είναι πιθανότερο να παραμείνουν στο site ή να αγοράσουν κάτι από αυτό.

2.Βελτιστοποιήστε τις αρνητικές λέξεις κλειδιά

Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας είναι να βεβαιωθείτε για τη συνοχή των AdWordsσας είναι να βελτιστοποιήσετε τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Τα AdWordsσας επιτρέπουν να καθορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά δεν είναι καλές επιλογές και δεν ταιριάζουν στο προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Λέγοντας στη Googleτι δεν είναι το προϊόν σας, μπορείτε να είστε σίγουρος ότι οι διαφημίσειςσας δε θα εμφανίζονται σε αναζητήσεις που δεν ταιριάζουν στο προφίλ των πελατών σας. Όντας επικεντρωμένοι στις ανάγκες των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε, μπορείτε να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα!

Είναι εξίσου σημαντικό να “πείτε” στην Googleτι δεν προσφέρετε όσο και να της πείτε τι είστε και τι προσφέρετε. Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά δίνουν πόντους στο επίπεδο της διαφημιστικής σας καμπάνιας, πέραν του καθορισμού των μοναδικών λέξεων-κλειδιών που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε, όπως αναφέρθηκε στο πρώτο βήμα.

3.Δώστε σημασία στη σελίδα που οδηγείται ο χρήστης πατώντας στη διαφήμισή σας

Για ένα πετυχημένο payforclickmarketingδεν αρκεί το clickαυτό καθ’ αυτό, μα πρέπει να πραγματοποιηθεί και μία πώληση. Μια πετυχημένη καμπάνια internetmarketingδημιουργεί μια διαφήμιση ικανή να οδηγήσει τον χρήστη και δυνητικό πελάτη στη σελίδα σας. Έπειτα από αυτό, είναι δουλεία της ίδιας της σελίδας να πείσει τον χρήστη και να τον μετατρέψει σε πελάτη. Για το λόγο αυτό, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να βελτιστοποιήσετε την όψη και το περιεχόμενο της σελίδας στην οποία οδηγείται ο χρήστης πατώντας πάνω στη διαφήμισή σας με τέτοιο τρόπο ώστε το μήνυμα της διαφήμισής σας να σχετίζεται άμεσα με το μήνυμα της σελίδας.

Η ύπαρξη και η διατήρηση συνοχής ανάμεσα στις λέξεις-κλειδιά, το κείμενο της διαφήμισής σας και στο πρώτο μήνυμα που αντικρίζει ο χρήστης όταν φτάνει στη σελίδα σας θα σας βοηθήσουν να πείσετε πολλούς δυνητικούς πελάτες να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Εφόσον γνωρίζετε τους πελάτες σας και ξέρετε ότι ενδιαφέρονται για αυτό που τους προσφέρετε και για το μήνυμα της διαφήμισής σας, θα αυξήσετε το conversionrateσας παρουσιάζοντας αυτούσιο το ίδιο μήνυμα στη landingpageσας.

Ακολουθώντας αυτόν τον βασικό κανόνα, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε πιο ελκυστικές διαφημίσεις, ικανές να βοηθήσουν τους πελάτες σας να καταλάβουν την αξία σας και να πειστούν αρκετά ώστε να προσθέσουν το προϊόν σας στο καλάθι τους.

4.Αλλάξτε μέθοδο επιλογής λέξεων κλειδιών με το χρόνο

Όπως αναφέρθηκε στο πρώτο βήμα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επιλέξετε τον κατάλληλο τρόπο επιλογής των λέξεων και των φράσεων κλειδιών της σελίδας σας. Αυτός, όμως, μπορεί να αλλάξει όσο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αναπτύσσεται και όταν κατασταλάξετε στο προφίλ καταναλωτή στο οποίο επιθυμείτε να απευθυνθείτε. Στην αρχή, η ευρεία μέθοδος αντιστοίχισης ίσως είναι κατάλληλη για εσάς, ώστε να γνωστοποιήσετε το προϊόν σας στο ευρύ κοινό και να συλλέξετε σημαντικά δεδομένα σχετικά με το προφίλ των ενδιαφερόμενων πελατών. Έπειτα, όταν έχετε συγκεντρώσει τα απαραίτητα στοιχεία και γνωρίζετε πια τους πελάτες σας, μπορείτε να επιλέξετε μια πιο στοχευμένη μέθοδο, όπως η ακριβής αντιστοίχιση, για να απευθυνθείτε αποκλειστικά σε χρήστες που γνωρίζετε πως ενδιαφέρονται.

Σχετικά άρθρα