Δημοσκοπικές κόντρες

alexandrosΤον δικό τους αγώνα ξεκίνησαν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων προκειμένου να κλείσουν συμφωνίες με υποψηφίους Δημάρχους και Περιφερειάρχες που θέλουν να «μετρηθούν» για να έχουν μια εικόνα για το που βρίσκεται η υποψηφιότητά τους ενόψει των εκλογών της άνοιξης.

Τηλέφωνα, φαξ και email, υποψηφίων αλλά και Μέσων Ενημέρωσης κατακλύζονται καθημερινά από δελτία τύπου δημοσκοπικών εταιριών που... ψαρεύουν πελατεία.

Σε ότι αφορά τα ΜΜΕ κάθε περιοχής δε, επειδή οι εταιρίες δραστηριοποιούνται επί το πλείστον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα θέλουν ως «όχημα» για να πλησιάσουν υποψηφίους με τους οποίους θα μπορέσουν να συνεργαστούν.

Κάτι σαν μεσάζοντες δηλαδή που θα τους φέρουν σε επαφή με ενδιαφερόμενους μπας και μπουν στην αγορά.

Τώρα πόσοι είναι αυτοί στο νόμο που διεξάγουν δημοσκοπήσεις για να μετρήσουν δυνάμεις αυτή την περίοδο δε το ξέρω.

Αυτό που ξέρω είναι ότι χρήματα για προεκλογικές καμπάνιες άλλων εποχών δεν υπάρχουν οπότε και οι μετρήσεις θα είναι.... μετρημένες.

 

Διαφάνεια και πάλι διαφάνεια

Ημερίδα για τη διαφάνεια στην τοπική αυτοδιοίκηση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα στα Γιάννινα, με τους συμμετέχοντες αιρετούς να υποστηρίζουν ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα σε δήμους και Περιφέρειες, όσο τα παρουσιάζουν ορισμένες έρευνες και τα στελέχη της Γενικής Γραμματείας να μιλούν για πολιτικές απόφασεις που χρειάζεται να παρθούν για να παταχθεί το φαινόμενο.

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή.

Οι αιρετοί λένε ότι δεν υπάρχει αδιαφάνεια, τουλάχιστον όχι σε βαθμό ανησυχητικό, στην τοπική αυτοδιοίκηση και το Κράτος ότι χρειάζεται πολιτική βούληση για να σταματήσουν τα φαγοπότια.

Από το ένα άκρο στο άλλο δηλαδή και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Οι μεν εθελοτυφλούν και οι δε κατάλαβαν μετά από 40 χρόνια ότι δεν υπήρξε ποτέ πολιτική βούληση.

Συγχαρητήρια και στους δύο.

texnikaiya.ru | grazil.ru | story4baby.ru | best-to-baby.ru | sfera4auto.ru