Χύμα και σταράτα

SPYROSΧΥΜΑ και σταράτα τα λέει ο αντιπεριφερειάρχης Θεσπρωτίας κ. Πιτούλης στην επιστολή διαμαρτυρίας του για τον σχεδιασμό λειτουργίας των λιμανιών.

Στο οργανόγραμμα του οποίου τα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Κέρκυρας υπάγονται σε ενιαίο οργανισμό που θα έχει έδρα την Πάτρα.

«Το μόνο που μέχρι σήμερα κρατά ετσιθελικά ζωντανή τη «δυναμική» του λιμένα Πατρών είναι η παρουσία στο Εθνικό Κοινοβούλιο πολλών βουλευτών και ανέκαθεν υπουργών από την περιοχή» υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ο κ. Πιτούλης.

- Και δεν έχει άδικο.

Ο... «Ελευθέριος Βενιζέλος»

ΚΑΠΟΤΕ είχε ειπωθεί από επίσημα χείλη, αυτά του κ. Σουφλιά, ότι με την ολοκλήρωση των έργων στο λιμάνι Ηγουμενίτσας αυτό θα γινόταν κάτι αντίστοιχο που είναι για τις αεροπορικές μεταφορές το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Θα ήταν δηλαδή το λιμάνι της Ηγουμενίτσας το μεγαλύτερο της χώρας στις θαλάσσιες μεταφορές.

Σε συνδυασμό δε με την ΕΓΝΑΤΙΑ το καθιστούσε χωρίς ανταγωνιστή ως την κεντρική πύλη της Ευρώπης στην Ελλάδα.

- Τώρα όμως οι πολιτικές παρεμβάσεις των Πελοποννησίων το υποβαθμίζουν διοικητικά.

Χάθηκε και αυτό

ΧΩΡΙΣ έξοδο προς Γιάννινα θα παραμείνει η Εγνατία οδός στο Δρίσκο, αν δεν αλλάξει κάτι από την απάντηση του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης και Υποδομών Σταύρου Καλογιάννη σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Μιχάλη Κασσή.

Ο υπουργός επικαλείται τη μελέτη κόμβων και προσβάσεων που είχε συνταχθεί το 2010 και σύμφωνα με την οποία δεν κρίνεται σκόπιμη, η κατασκευή ημικόμβου ανάμεσα στη σήραγγα Δρίσκου και τη γέφυρα Αράχθου.

- Πως συμβαίνει σε αυτή την πόλη μεγάλα έργα να μην κρίνονται σκόπιμα αυτό πρέπει να μας απασχολήσει.

Καλό νέο

ΣΕ δύο περίπου μήνες θα αρχίσουν εκ νέου οι έρευνες στην περιοχή του Καλπακίου για τον εντοπισμό υδρογονανθράκων.

Τουτέστιν πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Ελπίζουμε αυτή τη φορά οι έρευνες να καταλήξουν σε σαφή συμπεράσματα.

Για να ξέρουμε με σαφήνεια αν υπάρχουν ή όχι υδρογονάνθρακές στην περιοχή.

Προκειμένου να μαζέψουμε κι εμείς το μυαλό μας.

- Όχι όπως την τελευταία φορά που η εταιρεία η οποία έκανε έρευνες τα μάζεψε νύχτα χωρίς να ξέρουμε τίποτε...

Θαύμα – θαύμα

ΔΕΝ μπορεί παρά να έγινε θαύμα.

Στην καλύτερη περίπτωση πρέπει να είχαμε επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος.

Επιτέλους λοιπόν το κράτος αναγνωρίζει και επίσημα ότι είναι μπαταξής.

Με την παραδοχή του ότι τα χρήματα που οφείλουν οι δέκα τρείς περιφέρειες της χώρας δεν ήταν αποτέλεσμα δικών τους λαθών αλλά της κεντρικής κυβέρνησης.

Ατή ήταν ασυνεπής στις οικονομικές της υποχρεώσεις και όχι οι περιφέρειες.

- Οι μπαταξήδες λοιπόν είναι αλλού και όχι στιες περιφέρειες...

Το γεφύρι της Δέσπως

Το... πολυθρύλητο έργο το οποίο δικαίως έχει χαρακτηριστεί και ...γεφύρι της Άρτας, και αφορά την αποκατάστασης της κατολίσθησης κοντά στη γέφυρα Δέσπως, στην εθνική οδό Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας μπαίνει σε φάση υλοποίησης.

Αυτό θα συμβεί εφόσον το αρμόδιο υπουργείο εγκρίνει και η ανάδοχος εταιρεία της εργολαβίας «Κατασκευή οδού Καρτέρι-Πάργα» αποδεχθεί να το αναλάβει.

Η Περιφέρεια Ηπείρου, με απόφαση που υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης, μετά την ολοκλήρωση των αδειοδοτήσεων, ενέταξε το έργο στο ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Ηπείρου).

- Δέκα χρόνια πέρασαν από την εμφάνιση του προβλήματος. Καιρός να αντιμετωπισθεί δεν νομίζετε;

Τέρμα η υποκρισία

ΔΙΑΒΑΖΩ από το www.epiruspost.gr:

Μπορούν να είναι πλέον και στα δημαρχεία και στη δουλειά τους. Και με το νόμο πια. Έτσι θα μοιράζουν τον χρόνο τους χωρίς φόβο...

Η ιστορία αυτή βέβαια έχει και την αστεία της πλευρά. Μικρός ο τόπος... κοινά μυστικά ορισμένα πράγματα.

Ποιος δεν ξέρει λοιπόν αυτούς που έκαναν τον δήμαρχο το πρωί και ήταν στα ιατρεία τους το απόγευμα.. Ή αυτούς που ήταν στα φαρμακεία τους... Ή άλλους που παρείχαν υπηρεσίες και στα τεχνικά τους γραφεία!

Τουλάχιστον τώρα φεύγει από τη μέση η υποκρισία.

- Άδικο έχει;

Μικρά και ενδιαφέροντα

- Πάρτε βαθιές ανάσες το 2013 γιατί από το 2014 θα πέσει νέο τσεκούρωμα.

- Στόχος αυτήν την φορά το ευρύτερο κράτος. Αν δεν συμμαζευτεί κατά 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2016 θα την πληρώσουν πάλι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα και συνταξιούχοι.

- Και ας λέει ό,τι θέλει η κυβέρνηση.

- Ας το ακούσουν και ας το καταλάβουν, πριν απ' όλους οι κρατικοί υπάλληλοι του Μετρό, του Τραμ και των τρένων που μας ταλαιπωρούν άδικα.

- Δεν είναι δυνατόν να πληρώσουν τις συλλογικές συμβάσεις που υπέγραψαν με το κράτος όλοι οι μισθωτοί των 600-800 ευρώ και όλοι οι συνταξιούχοι της χώρας.

- Αυτή η καταταλαιπωρημένη κοινωνία εργαζομένων και απομάχων έφτυσε αίμα για να τα βγάλει πέρα η χώρα μέχρι σήμερα.

- Τέρμα πια. Πρέπει να πληρώσουν και οι κρατικοί υπάλληλοι που κανείς δεν τους κουνάει από τις καρέκλες τους όταν οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα και ιδίως στις βιομηχανίες και τις βιοτεχνίες ξυπνούν κάθε πρωί με την αγωνία αν θα βρουν ανοικτό το εργοστάσιο ή το εργαστήριο.

- Τα νούμερα είναι συγκεκριμένα και δεν πρόκειται να ανατραπούν στο ελάχιστο.

- Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο εκτιμά (με την τελευταία έκθεσή του για την πορεία του ελληνικού χρέους) ότι το 2014, για να επιτευχθεί ο δημοσιονομικός στόχος, θα πρέπει να ληφθούν επιπλέον «μη προσδιορισμένα» μέτρα ύψους 1,7 δισ. ευρώ.

- Το ποσό αυτό αυξάνεται σε 2,8 δισ. ευρώ το 2015 και σωρευτικά σε 3,9 δισ. ευρώ το 2016.

- Ας μείνουμε όμως στην επισήμανση ότι τα μέτρα των αντίστοιχων περικοπών δεν είναι προσδιορισμένα.

- Αυτό εκθέτει ήδη την κυβέρνηση.

- Γιατί από την μια μεριά έχουμε τον πρωθυπουργό κ. Σαμαρά να υπόσχεται ότι δεν θα έχουμε άλλες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις και τον επικεφαλής του οικονομικού του επιτελείου κ. Στουρνάρα να δηλώνει δεν θα υπάρξουν άλλα επώδυνα μέτρα, και από την άλλη την κυβέρνηση να μην έχει προσδιορίσει ακόμη που θα βρει τα 4 δισ. ευρώ του 2014-2016.

- Ελπίζουμε να μην την πληρώσουν ξανά οι ίδιοι.

texnikaiya.ru | grazil.ru | story4baby.ru | best-to-baby.ru | sfera4auto.ru