ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ: Μικρή η απόσταση και όμως μακριά!

AsonitisAντιβιοτικό για τις κρίσεις και θεμελιακή ανάγκη για την ανάπτυξη της Ηπείρου το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, έμεινε χωρίς ενέργεια. Ο τουρισμός της Ηπείρου που καλύπτει λόγω γεωφυσικής συγγένειας τις επιθυμίες των βόρειων ευρωπαϊκών λαών παραμένει απομονωμένος, με εμφανή τον κίνδυνο του οριστικού αποκλεισμού του από τις τουριστικές αγορές του εξωτερικού αλλά και των μεγάλων κέντρων του εσωτερικού.

Η χερσαία μεταφορά επισκεπτών είναι εξαιτίας της περιορισμένης χωρητικότητας των τροχαίων μέσων, της αδυναμίας ομαδικών προγραμμάτων, της δαπάνης και της μεγάλης απόστασης ασύμφορη, εξαρτάται δε κατά ένα σοβαρό ποσοστό από τις εκάστοτε επικρατούσες καιρικές συνθήκες. Προγραμματισμοί Σαββατοκύριακου η τριημέρου για ηρεμία και χαλάρωση γίνονται για την απόμερη Ήπειρο απρόσιτοι. Με τον μεγάλο ανταγωνισμό των αεροπορικών εταιρειών που οδήγησε στην συμπίεση του κόστους μεταφοράς και την καθιέρωση των τσάρτερς για την μεταφορά μεγάλων ομάδων επισκεπτών από τις αγορές του εσωτερικού και τις πλούσιες αγορές του εξωτερικού γίνεται η τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και της Ηπείρου απαίτηση που επιβάλλει την στρατηγική μετατροπή του ασήμαντου χωραφιού των Ιωαννίνων σε σύγχρονο αεροδρόμιο και αναγκάζει στην απευθείας σύνδεση του με τα αεροδρόμια του εξωτερικού.

Οι φορτισμένες θέσεις που καλούσανε προ καιρού τους επισκέπτες να «ανακαλύψουν τα κρυμμένα μυστικά» της Ηπείρου μπορούν να θεωρηθούν ως υπερβολικές, βλέποντας κανείς την σημερινή κατάσταση του αεροδρομίου αλλά και την όλη περιβαλλοντική και υποδομική διάταξη της περιοχής.

Με μια Εγνατία που αφήνει δίπλα της τα Γιάννενα και τροφοδοτεί τον τουρισμό των παραθαλασσίων περιοχών και μια Ιόνια που θα ξεπερνάει τα Γιάννενα και θα ανοίγει τον δρόμο προς τον φτηνό τουρισμό της γειτονικής Αλβανίας, δεν μπορεί να μιλάει κανείς για ανάπτυξη του τουρισμού στα Γιάννενα. Και δεν επιτρέπεται να ξεχνιέται ότι τα Γιάννενα είναι ο πυρήνας για μια αξιόλογη τουριστική απογείωση της Ηπείρου.

Ο πολυθρύλητος Άξονας της Αδριατικής- η πανάκεια για μερικούς –επιτρέπει συγκρατημένες ελπίδες. Ο δρόμος αυτός είναι ταγμένος να ξεπεράσει πρώτα τις συμπληγάδες του τουριστικού ανταγωνισμού των παραθαλασσίων περιοχών της Σλοβενίας, της Βοσνίας, της Κροατίας, του Μαυροβουνίου και της Αλβανίας, πριν φτάσει τελικά στην Ήπειρο και στα Γιάννενα που πνίγονται!

Το αεροδρόμιο είναι το οξυγόνο για τον ενεργειακό μετασχηματισμό του τουρισμού των Γιαννίνων σε απασχόληση και εισόδημα!

Η διεθνοποίηση του είναι θέμα που αφορά όχι μόνο την γιαννιώτικη αλλά ολόκληρη την ηπειρωτική οικονομία και μαζί της την ζωή της κοινωνίας.

Τα περί εθνικής οδού και των κτιριακών εμποδίων στο θέμα της ομαλής προσγείωσης των αεροπλάνων δεν μπορούν να αιτιολογούνται με την τεχνολογική ανεπάρκεια αντιμετώπισης του προβλήματος. Τα προβλήματα της ομίχλης και των οικισμών έχουνε βρει την λύση τους εδώ και πολλά χρόνια σε όλες τις χώρες του κόσμου, όπου υπάρχουνε αξίες. Η εποχή της κατάκτησης της Σελήνης και της τεράστιας προόδου στην εξερεύνηση του Σύμπαντος δεν στηρίζει τέτοιου είδους αδυναμίες. Η αιτία για την μη δυναμική αντιμετώπιση του συγκεκριμένου προβλήματος είναι εγχώριας παραγωγής και είναι η ίδια με αυτήν που οδήγησε και στην παράλυση της προόδου στη χώρα. Η άγνοια μιας υπευθύνου και δημιουργικής άσκησης του εργαλείου της πολιτικής.

Αυτό άλλωστε επιβεβαιώνεται από τον τότε Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και σημερινό Υπουργό Επικρατείας κ. Δημήτριο Σταμάτη στον σχεδιασμό της υπηρεσίας του έτους.2005: "Μέχρι το. 2007. θα εγκατασταθεί στα Γιάννενα το νέο σύστημα τυφλής προσγείωσης αεροπλάνων.... Η νέα μέθοδος ακυρώνει τα φυσικά εμπόδια „ (E-Post).

Τα τόσα δεινά στον τόπο μας επιβάλλουν την αλλαγή της καταστροφικής πολιτικής τεχνοτροπίας του σήμερα και την αναζήτηση μιας παραγωγικής

επικοινωνιακής επαφής με την κοινωνία. Μιας μεθόδου ειλικρινούς λιγολογίας και δημιουργίας που να ενώνει την Κοινωνία με την Πολιτική στην προσπάθεια απογείωσης των Γιαννίνων και της Ηπείρου!

texnikaiya.ru | grazil.ru | story4baby.ru | best-to-baby.ru | sfera4auto.ru